خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛

 حماسه سردار سلیمانی موجب پیش بَرندگی عظمت جمهوری اسلامی شد

سردار کوثری گفت: با حرکت مقتدرانه حاج قاسم سلیمانی حقیقتا دنیا متوجه عظمت جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته خود شد و لذا حماسه ای که سردار سلیمانی آفرید، عظمت دیگری را برای نظام اسلامی رقم زد.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۹۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

قروین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و و ایام فاطمیه تصریح کرد: حادثه فتنه در سال ۸۸ و از ۲۲ خرداد سال ۸۸ تا ۹ دی ماه که حدود ۸ ماه به طول انجامید. مردم با بصیرت ما حماسه ای بزرگ را در سال ۸۸ خلق کردند و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.
 
وی در ادامه یادآور شد: فتنه ۸۸ که محور شکل‌گیری آن ظاهرا ۲۲ خرداد و بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود در واقع یکسال قبل از این واقعه در ایالات متحده آمریکا کلید خورد. عامل آن بیان طرح براندازی از سوی افرادی از سوی ایران در آمریکا بود که با استقبال آنها مواجه و در ایران اجرایی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس اذعان کرد: بعد از خنثی کردن این فتنه توسط مردم با بصیرت و همیشه در صحنه فتنه دیگری در خارج از مرزها و در سوریه باهدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران کلید خورد و به سمت عراق ادامه می‌یابد. نیروهای نظامی بی‌شماری را با هدف تشکیل حکومت اسلامی از ۷۸ کشور به سمت این دو کشور گسیل کردند.
 
اسماعیل کوثری متذکر شد: آنها با وعده تشکیل دولت اسلامی عراق و شام ملتهای مسلمان جهان را جهت مقابله با ملت مسلمان سوریه دعوت کردند. هدف نهایی این گروه ورود به ایران بود که البته تا مرز خسروی پیش آمدند و در آنجا متوقف شدند.
 
وی بیان کرد: در این مرحله طبق دستور فرمانده کل قوا نیروهای مسلح موظف شدند تا با حضور در خاک عراق به نیروهای داعش هشدار دهند که در صورت ورود به خاک عراق با آنها مقابله می‌شود.  داعش با تمام تجهیزات وارد میدان شدند.

سردار کوثری ادامه داد: ۷ لشگر عراق در برابرشان تسلیم شده بودند. بلافاصله حکومت خلیفه ای را تشکیل داده و ابوبکر بغدادی را به عنوان خلیفه منصوب کردند. ابوبکر بغدادی بک انسان کاملا مسلط به مبانی اسلامی بود.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: القاعده وعربستان انچنان به او حکومت‌داری را آموختند و به عنوان خلیفه در اولین شهری که تصرف شد منصوب شد. به گفته ترامپ برای تشکیل این گروه به ظاهر اسلامی ۷ میلیارد دلار هزینه شد.
 
وی اضافه کرد: حرکت و جهاد شهید حاج قاسم سلیمانی از این به بعد رسما آغاز شد. حاج قاسم سلیمانی دنیای تجربه بود. حاج قاسم سلیمانی بر خلاف دیگر فرماندهان نظامی که برای پایان دادن به غائله اشرار معتقد به ابزار زور و قدرت بودند، با بیان نرم، اخلاق خوب و دوستانه این غائله را با کمترین خسارت پایان داد و به آنها در صورت تسلیم فرصت و قول زندگی امن را  داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ایام جنگ ۶ روزه اعراب در نشریه های یهودی نوشته شد:"سه میلیون یهودی مساوی با ۱۰۰ میلیون مسلمان است که برد با سه میلیون یهودی است." این زمان آغاز تجاوز فلسطین توسط رژیم صهیونیستی است.
 
سردار کوثری یادآور شد: اعتقاد صهیونیسم بر این بود که سرزمین های مسلمان از نیل تا فرات همه متعلق به آنها است. جمهوری اسلامی ایران با پایین کشیدن پرچم اسرائیل و احترام به پرچم فلسطین پای این رژیم اشغالگر را از منطقه کوتاه کرد.
 
سردار کوثری در پایان گفت: با حرکت مقتدرانه حاج قاسم سلیمانی حقیقتا دنیا متوجه عظمت جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته خود شد و لذا حماسه ای که سردار سلیمانی آفرید، عظمت دیگری را برای نظام اسلامی رقم زد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها